IQA HARUN
Follow | Dashboard
HEY HOI HUI HAI

Monday 2 April 2012 | 06:08 | 0 FallingHeart

Hari berlalu macam tak ada apa-apa berlaku . aku tabah hadapi hidup . aritu , aku ambil keputusan sijil peperiksaan malaysia yang keluar 21 mac 2012 . heyy ramai sangat yang bertanya soal itu . yeah , saya kongsi niee . saya dapat 3A . okay , cukup kan ? yang lain tuuu , jeng jeng jeng ! haha saat tu ada yang nangis , ada yang menjerit , ada yang tergamam , ada yang senyum , ada yang ketawa , dan ada jugak yang macam tak sedooo diri pun ada . okay , aku ? hehe semua adaaa :D apapun , alhamdulillah semua tuu rezeki Allah bagi . sikit ke banyak kita harus bersyukur :D






lambat gila kan aku post pasal spm aku . rasanya aku orang terakhir yang menggedik nak post pasal SPM . okay gua ketinggalan zaman . peduli apa . haha okay chaw dlu . next post jumpa lagi dalam beberapa bulan akan datang . kahkahkah assalamualaikum .* heyy muka kiteee dalam gambar nampak senyum lebar kan . dalam hati hanya Allah jee tahu :( baibai 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. hye , selamat datang ke blog iqa harun . belog yang penuh dengan madah romantis . sekiranya tak tahan , WARNING ! tolong sediakan bakul untuk anda muntah apabila baca ayat yang penuh gramatis ini . sekian Terimakasih .peace duluuuu ! :P thank you


Tagggboards

MyEm0.Com