IQA HARUN
Follow | Dashboard
Aku meminta hanya satu .

Monday 5 March 2012 | 05:13 | 0 FallingHeart


salam bahagia , Assalamualaikum . rasa lama aku tinggal ini tempat . khabar kau pasti baik . aku ? Ya Allah , hati gundah gulana .itu tak baikkan ? yeahh , pertama.aku fikirkan mengenai test JPJ hari jumaat 9/3/2012 niee , kedua aku fikir mengenai keputusan SPM yang akan keluar ? Bila ? aku tak tahu . kita tunggu depan tv bila dia umumkan spm keluar nanti . doakan unutk aku boleh ?

malam niee ayat aku nak bermadah sikit . kerna aku dah lama tak berkecoh kecoh disini . Sekiranya guru Bahasa Melayu baca setiap butir ayat yang terkandung di blog Iqa Harun , pengsan mungkin ada . 'Maybe',ayat tertonggeng . maaf bagi pembaca semua . HAHA ! aku cuma suka berkongsi apa ada dalam hati tentang perasaan aku .

hey , satu aku pinta tahu tak ? aku cuma minta pada Allah SWT selepas solat ,aku iringkan doa semoga aku dapat result SPM yang dapat banggakan ibu bapa aku . ituu je .tak banyak , cukup senyuman yang ada dibibir kedua orang tua yang mahukan anak-anak berjaya . aku mahu dia melihat aku berjaya satu hari nanti agar setiap lelah dia hilang bila tengok aku dipuncak menara gading . Amin .








Older Post | Newer Post
The Disclaimer




Assalamualaikum! Hello, anyeong chingu. hye , selamat datang ke blog iqa harun . belog yang penuh dengan madah romantis . sekiranya tak tahan , WARNING ! tolong sediakan bakul untuk anda muntah apabila baca ayat yang penuh gramatis ini . sekian Terimakasih .peace duluuuu ! :P thank you


Tagggboards

MyEm0.Com